Bestellen bij Frusqo...
Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee dat is niet nodig. Veel mensen vinden het vervelend om een inlog account aan te maken. Bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht.
Ben je van plan om vaker in een aankoop te doen? Dan is een account wellicht handig.
Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?
Het is uiteraard mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen.
Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.
Wil je je pakketje op een ander adres laten bezorgen? Ga dan als volgt te werk:
- Vul het factuuradres in (jouw eigen adres)
- Vink vervolgens het hokje ´verzenden naar hetzelfde adres´ uit
- Vul nu bij ´verzendadres´ een alternatief afleveradres in
Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
Nee helaas, het systeem waarmee wij werken is zodanig geautomatiseerd dat het wijzigen van bestellingen niet mogelijk is.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Het annuleren van een reeds gedane bestelling is helaas niet mogelijk. Wil je je bestelling achteraf toch liever niet ontvangen?
Dan kun je je bestelling binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren.
Ik woon in België, kan ik ook een bestelling doen?
Wij verzenden ook pakketjes naar klanten in België.
Zijn de prijzen van de artikelen inclusief B.T.W.?
Ja, al onze prijzen zijn vermeld inclusief 21% B.T.W.